Les cookies són petits arxius que algunes plataformes, com les pàgines web, poden instal.lar en el seu ordinador, smartphone, tableta o televisió connectada, a l’hora d’accedir a aquestes pàgines web. Les seves funcions poden ser molt variades: emmagatzemar les seves preferències de navegació, recopilar informació estadística, permetre certes funcionalitats tècniques, emmagatzemar i recuperar informació sobre els hàbits de navegació o preferències d’un usuari o el seu equip fins el punt de que, en ocasions, depenent de la informació que continguin i de la manera com utilitzi el seu equip, poder reconèixer-lo. Una cookie s’emmagatzema a un ordinador per personalitzar i facilitar al màxim la navegació de l’usuari. Les cookies s’associen únicament a un usuari i el seu ordinador i no proporcionen referències que permeteixin deduir dades personals de l’usuari. L’usuari podrà configurar el seu navegador perque notifiqui o rebutgi la instal.lació de les cookies enviades pel lloc web.

Les Cookies Publicitàries basades en interessos s’utilitzen per recollir informació sobre la seva activitat de navegació amb la finalitat d’analitzar els seus interessos, mostrar-li anuncis dirigits en aquesta pàgina web o en altres llocs, i per mesurar l’efectivitat dels seus anuncis. Aquestes Cookies Publicitàries basades en interessos podran ser incrustrades per nosaltres, pels nostres aunciants i per altres col.laboradors que s’enumeren més avall. Les Cookies de les xarxes socials i altres eines li permeteixen connectar-se o interactuar d’una altra manera amb les pàgines web de les xarxes socials i les seves ofertes, i poden seguir les seves activitats i interessos. Les Cookies Publicitàries basades en interessos s’activen automàticament a la nostra pàgina web així que comenci a navegar.

NOMBRE DURACIÓN PREDETERMINADA FINALIDAD Y DOMINIO
  _ga   2 años   Se usa para distinguir a los usuarios.
  _gid   24 horas   Se usa para distinguir a los usuarios.
  AMP_TOKEN   30 segundos a 1 año Incluye un token que se puede utilizar para recuperar un ID de cliente del servicio de ID de cliente de AMP. Otros posibles valores indican inhabilitaciones, solicitudes en curso o errores obtenidos al recuperar un ID del servicio de ID de cliente de AMP.

FUNDACIÓ MARIA TERESA RODÓ, utilitza Google Analytics, un servei analític de web prestat per Google, Inc., una companyia de Delaware, la qual té l’oficina principal a 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View (California), CA 94043, Estats Units («Google»). Google Analytics utilitza «Cookies», que són arxius de text ubicats en el seu ordinador, per ajudar al website a analitzar l’ús que fan els usuaris del lloc web. La informació que genera les Cookies sobre el seu ús del website (incloent la seva direcció IP) serà directament transmesa i arxivada per Google en els servidors d’Estats Units. Google utilitzarà aquesta informació pel nostre compte amb el propòsit de seguir la pista d’ús del website, recopilant informes de l’activitat del website i prestant altres serveis relacionats amb l’activitat del website i l’ús d’Internet.

Com puc configurar les meves preferències?