fundacio-maria-teresa-rodo

La Fundació Maria Teresa Rodó neix en memòria a Maria Teresa Rodó. Amb la finalitat de perpetuar el seu record, els fundadors han trobat convenient constituir una Fundació que contribueixi a l’interès general, a través del suport a la família, d’acord amb el que està establert als estatus.

Maria Teresa Rodó va ser un model per a la seva família a la que va saber estimar dedicant-li el temps necessari, mantenint-la sempre unida, inculcant als seus, entre altres, els valors de respecte i d’ajuda mútua.

L’experiència, tant positiva, que van tenir els fundadors a la seva pròpia família i els valors que els van ser inculcats i que han procurat transmetre als seus fills, nets i besnets, són la raó perquè es vulguin perpetuar a través d’aquesta Fundació, seguint amb els principis de família, que guiaran totes les seves actuacions.

COM POSAR-SE EN CONTACTE AMB LA FUNDACIÓ?

Posem a la seva disposició aquesta secció per poder contactar amb nosaltres sempre que ho desitgin. Contestarem el més aviat possible.

Moltes gràcies

Direcció Postal
Calle Bisbe Català 2, 5º

Correu electrònic

fundacion@fundacionmteresarodo.org

Tots els camps marcats (*) són obligatoris.

No dono consentiment a la utilització de les meves dades per enviar informació institucional sobre la FUNDACIÓ MARIA TERESA RODÓ i sobre els seus serveis.

Portal de transparència

En aquesta secció pot consultar tota la informació pública de la Fundació, per accedir al Portal de transparència segueixi el següent enllaç.